Temalunsj

I forbindelse med lanseringen av «Styresekretæren – hovedoppgaver og beste praksis, inviterer vi til temalunsj, erfaringsutveksling og diskusjon rundt styresekretærrollen tirsdag 7. november 12:00-13:30.

Styresekretærforum er en arena der styresekretærer hos Styreinstituttets medlemsbedriftene kan utveksle erfaringer og diskutere temaer som angår bedre styrearbeid. I 2015 ble det opprettet en arbeidsgruppe som skulle utvikle en anbefaling om beste praksis for styresekretærer.

Tirsdag 7. november lanserer vi resultatet: «Styresekretæren – hovedoppgaver og bestepraksis» inviterer vi til temalunsj, erfaringsutveksling og diskusjon rundt styresekretærrolle - og ikke minst veien videre for Styresekretærforum 2018. 

Program: 

Om styresekretær-rollen og betydningen av denne i norsk styrerom v/Jo  Hindar, Styreleder Norsk Insitutt for Styremedlemmer

Lansering av «Styresekretæren – hovedoppgaver og beste praksis v/ Lisbeth Johansen Kvam, Leder virksomhetsstyring og -strategi i Folketrygdfondet, og Elisabet Landsend, styresekretær for OBOS-banken AS og for Block Watne AS.

Erfaringsutveksling og diskusjon 
Hva mangler og hva må vi jobbe videre med? Hva trenger ferske styresekretærer og hva har de mer erfarne hatt god nytte av?

Styresekretærforum: veien videre v/Gro Brækken, Lisbeth Johansen Kvam og Elisabet Landsend. LinkedIn-gruppe, verktøykasse, møteplan 2018 og temadugnad for kommende samlinger